kivirciginannesi Kızlar oğlum 1 buçuk yasında mama içmeyi bıraktı sabah uyandığında baya zorlanıyorum cici bebe aldım ilk kez sevdi ama 30 tane falan yapıyorum kaç saat tok tutar acaba çünkü 2 saat sonra kahvaltı yapıyor zorlanarak
Agg0207 kivirciginannesi canım bir tane cici bebenin içinde 2 küp şeker var eger araştırırsan kendi evde yaptıgın benek bisküvisi deneyeblirsn bence yazık günah çocuklarımıza çok zararlı soruna gelirsekte ben kızımı 3-4 saat arayla doyuruyorm acıkmıyor demekki seninkide
Ssevey kivirciginannesi 30 tane çok gibi geldi ben oğluma 8 9 tane yapıyorum içünede beyaz peynir süzme belli de olmuyo içinde bide halk ekmeğin bebe bisküvisi çok güzel daha az şekerli tereyağlı eti ve Ülker full şeker
Deletedmom277 kivirciginannesi 18 aylık bebek uyandığında kahvaltı yapmalı böyle cici bebe mama içmemeli. Bırakın acıksın kahvaltısını yapsın
kivirciginannesi Agg0207 Canım aslında çok dikkat ederim yiyip içtiğine 20 aylık olacak ilk kez veriyorum Ama şu an bir boşlukdayız resmen, arayış içindeyim alternatifleri açıyorum teşekkür ederim
kivirciginannesi Ssevey ülker kullanmıyorum canım e bebekin ham diye bir marka , hadi ya bende ilk kez verdiğim için bilemiyorum ölçüyü :\
kivirciginannesi Deletedmom277 kahvaltı saati 10- 10 buçuk ama 7. Buçuk 8 gibi uyanıp mama mama diyor kahvaltı hazırlasam onuda erken yemiyor saati gelmeden, aç bırakamam ağlıyor çünkü
kivirciginannesi Dunyamsensn2008 canım kahvaltı saati 10-10 buçuk civarı, uyanınca mama içiyordu 7 gibi şuan içmediği için bi arayış içindeyim
Deletedmom277 kivirciginannesi Ne zamana kadar böyle devam edebilir ki ? Bebeğiniz artık büyüdü. İki üç gün vermezsiniz alışır kahvaltıyı böylece erkene çekersiniz. Bebe bisküvisi onun açlığını giderir ama neye yarar ki içi dolu şeker bir şey sonuçta. Ben emzirmeyi bıraktım ilk gün ağladı ama sonra ki günler aramadı. Artık cici bebe yok süt yok diyin. Kahvaltı teklif edin. 7-8 de kalkıyorsa 9-9.30 da kahvaltı teklif edin yemezse sen bilirsin diyin. Sonra ki günler yemeye başlar
Annesii kivirciginannesi 30 bir yemelikte çok, benim annem 9,10 tane katıyordu kardeşim için. Kızıma daha vermedim ben 13 aylık evde yapacam kızıma tarifler var
kivirciginannesi Annesii bende 20 aya girecek ilk defa aldım mama bıraktığı için kaç adet verceğimide bilemiyorum 30 u yiyor
Dunyamsensn2008 kivirciginannesi Cici bebe şekerli aslında enazindan daha az yiyebilir yada yoğurtla filan olabilir canim.
kisgunesi-0102 kivirciginannesi 30 çok fazla ve cicibebe olduğu gibi şeker illa bisküvi kullanacaksaniz hünnap deneyin en azından daha şekersiz ve sağlıklı olduğunu düşünüyorum
kivirciginannesi kisgunesi-0102 e bebekin keçi sütlü olanı kullanıyorum açıklayıcı olması için cici bebe yazmıştım öyle bilinir ya çoğunlukla, Hünnap marka mı
Handecelik kivirciginannesi valla benim kızım 16.5 aylık günde 1 tane yiyor bazen 2 O da atıştırmalık olarak Sabah 7 de uyanıyor 8 gibi kahvaltı yapıyor öncesinde bişey vermiyorum
Doruk12 kivirciginannesi hamm keçi sütlü çok şekerli değil aslında ama o kadar fazla bence de 🤔 ben 4 5 tane maximum veriyorum. Cici bebe gibi değil o aşırı şekerli 😊
omeriminannesi kivirciginannesi hunnap la e bebegin içerigi aşağı yukarı aynı ama 30 çok değil mi bende haftada 2 3 kere veriyorum ama 5 6 tane içine labne ekliyorum devam sütle yumuşatarak 13 aylık oğlum
Deletedmom_9857 kivirciginannesi sayı olarak çok ayrıca uyanınca ama içiyorsa kahvaltıyı tabi yapmaz kahvaltı saatini erkene çekin sizde
kivirciginannesi Deletedmom_9857 çekmeye çalışıyorum 1 haftadır yemiyor genelde 9 aydan beri 10 civarı yediği için alışmış sanırım