Deletedmom260 kızım 2.buçuk aylık ben 1.ayından itibaren hep dikkat ettim saatlerine asla saatini geçirmedim. Gece 12-12 buçuk gibi uyuturum sabah 6-6 buçukta uyanır, 7 buçuk 8 gşbi tekrar uyur 11 de uyanır 1 de tekrardan uyur 5 te uyanır 7 gibi tekrar uyuturum 10 da uyanır. Ağlasada inatlaşsada ben taviz vermiyodum şimdi alıştı saatlere ve kendisi uykusu geldiğinde ne olursa olsun hemen uyuyo. Birde gece ve gündüz kavramı için geceleri hiç ışık açmadım güzdüzleride en aydınlık yerde tuttum uyuttum sonradam değişir mi bilmem ama inşallah bu şekilde devam eder