Aysekaya Benim kızım da da olmuştu 40 günlükken falan bizde sıcaktandır falan dedik önce sonra çok dokunuyoruz kokluyoruz ondan dedik onu da yapmadık. 10 gün sonra sancılar başladı meğerse alerjisi varmış kızımın. Bence bi dikkat edin yediklerinize 1 hafta süt ve süt ürünü tuketmeyin eğer geçerse alerjisi var demektir diye düşünüyorum. Dr a gidilmiyor malum durumlardan dolayı benim onerim bu canım ya bi dikkat et bakalım çok geçmiş olsun. Inşallah alerji değildir