Aysekaya Oğlum 3 aylık, yüzünde kızarıklıklar var ve pütürlü yaklaşık iki haftadır gecmiyor. Kızarıklık bazen hafiflesede bazen çok fazla kızarıyo ne yapabilirim..
GmzDlr Aysekaya süt dışında bişey veriyor musunuz ? Gaz damlası gibi icindeki bir maddeden yada mama kullanıyorsanız marka vs degisiklik yaptıysanız alerji yapmış olabilir
Zeyzeyyyyy Aysekaya benimkide 33 günlük oldu ama kırmızı ucu beyaz sivilce gibi yüzünde hep snne sütü yağlı ondandır diyorlar
Aysekaya Zeyzeyyyyy yeni doğan bebeklerde oluyor bahsettiğin şeyi bende yaşadım ilk doğduğunda geçiyor daha sonra😊
Fatosssmomm Aysekaya walla şu an tam kesin değil süt alerjisi kuruyemiş susam bunları buldum başka ne var deneyerek görecem
Begrich Aysekaya benim bebeğimde de oluyor. Doktor alerjik bebek o yüzden oluyor demişti. Sadece anne sütü ile besleniyor. Doktor yüzü ıslak kalmasın dedi. Gerçekten de özellikle banyo yaptırdığım günler ve evim ısısı yüksek olduğu günler artıyor. Doktora benim yediklerim etkiler mi diye sordum hayır dedi.