Perihanasel kızlarda erken başlıyorlar ama ben oğlumda 6ay da falan başlamıştım çok nadir koyuyordum sürekli benimle kucagmda olmak istiyor kanguruyla gezdik evde yemek falan zor oluyordu yapması ee ağırlaştı bide mecbur koydum şimdi hergun valla uyandigimiz gibi oturuyorum bakacak bırakacak kimsem yok çünkü 😀 babası işten geldiğinde onda bile durmuyor