Meltem1990 aşağıda size yazılan yorumları şokla okudum. Ben zihin engelliler öğretmeniyim, lisans mezunuyum 8.senem ve 15 aylık da bir oğlum var. Anlattıklarınıza yorum yapmaya değildir veya otizmdir demeye gelmedim. Bir anne olarak çocuğunuzu evde gözlemleyen sizsiniz en iyi takibi siz yaparsınız. 18 aylık bir bebeğin gelişimini okumanızı tavsiye ederim size. Doktorların veya uzmanların yazdığı gelişim kitapları. Burda kimseye sormayın her bebek özeldir. Gelişimler farklılık gösterir. Benim oğlum 10 aylıkken yürüdü desem ne olacak 16 aylıkken yürüdü desem ne… ve lütfen kafanıza takılan bu sorunu bir psikiyatrla halledin ki o güzel anne canınız rahatlasın. Sağlıklı günler 🤗