GokturkAlp Meltem1990 valla bebeğiniz bencede çok normal görünüyor. Otizm belirtileri çok farklı araştırdınız mı?
Meltem1990 AryamH oyun oynar gibi ceviriyor, donderiyor yani, o sirada bakiyor tabi ama saatlerce fln da degil ama sever yani. Bisiklet tekeri mesela, ama normal sekilde de uzerine binip surer yanu
Keremozaninannesi Meltem1990 arabaların tekerleklerini ceviriyor eliyle gayet normal 6 gun arayla eltimin oğluda doğdu gelişimleri hareketleri aynı otirzm biraz daha farklı oluyor bu kadar dısa dönük olmuyorlar
Meltem1990 Bu arada birde, bici bici dedigimde direk banyoya gider ve biyi biyi der, sadece tekerler ve konusamamasi kafama takilir, 18aylik erkek bebek
Fatmaenes Meltem1990 Meb de anasınıfı öğretmeniyim, otizmli öğrencilerim de oldu tanı için yönlendirdiğimiz de. Oğlunuz gelişimine uygun hareket ediyor bir sıkıntı yok anlatımınızda 🥰
Ogretmenanneee T-24 göz teması varsa korkma ılk yapman gereken göz temasını kaybetmemen. Aynı göz hızasında bebegımle ıletısım kurmaya calıs. Aynı sarkıları soyle hayvan seslerı cıkar ama aynı olması kaydıyla .ne yapıyorsan acıklayarak yapmaya calıs
T-24 Ogretmenanneee yani ben elimi takip ettiriyorum takip ediyo veya bi oyuncağı sağ sol yapınca takip ediyo konuşurken bazen yüzüme bakıyo başka bi yere odaklandığı Zaman dürtsem bile bakmıyo gelişim geriliği var ondan mı acaba diye düşünüyorum bu yaşıtlarına göre şeyler yapmaması diş gıcırtmayada başladı teşekkür ederim
Ogretmenanneee AnneBebek1 göz teması en onemlısı bu durumda ısmıne bakması . Renklı seylere ve donen seylere dıkkat edıyor olması bu dönemde bu ayırt edıcı bır oZellık degıl . Keske karantınada olmasakda cocuklarımız kalabalık ortamlarda buyuse ne guzel herkesten farklı yaşantılar öğrenir
Ogretmenanneee Meltem1990 amın ama yalnız degılsın benım bebegım 1ay yogum bakımda kaldı 1gunluk bıle degıldı 5saatlıj amelıyata gırdı 10kısıden fazla ınsan gormedı herkes bazı sıkıntılardan gecıyor guclu olmalıyız
Ogretmenanneee Meltem1990 instagramda baska sorularınız olduğundan da sorabılırsınız kullanıcı adım aysglgnctrk
Ikicocukanasiyioldum Ogretmenanneee merhabalar yorumunuzu görünce yazmak istedim. Benim kızım 18 aylık gelişiminde ismine donup bakmasın da herhangi bir sorun yok yalniz benim kafama takılan şey hep işaret ediyor yapmak istediği şeyleri bir kaç kelime dışında konuşmuyor ama soyledigim bazı kelimeleri tekrar ediyor. Oğlum erken konuşmuştu kızım henüz konuşmuyor doğru düzgün biliyorum her çocuğun gelişimi farklı ama korkmuyor da değilim. Beni aydinlatirsaniz çok sevinirim
Ogretmenanneee Ikicocukanasiyioldum hiç korkmayın 18ay konusma için kritik dönemdir(yani bu aylar da kelıme soylemeye baslar)cok cok konusun yüzüne bakarak sizin yüzünüzü görsün . Dediğiniz gibi her çocuk farklıdır 😊👍🏻
Ogretmenanneee Ikicocukanasiyioldum İnstagram danda sorularınızı sorabılırsınız buraya cok giremiyorum aysglgnctrk kullanıcı adım
Meltem1990 T-24 oyuncak oykarken her cocuk ona odaklanir ve bakmaz, benim cocugum bazen inadindan bakmaz sonunda sesimi yukseltirim sinirlenir kuser gider
Ogretmenanneee T-24 instagramdan sorularınızı sorabilirsiniz aysglgnctrk kullanıcı adım buraya aklıma geldıkce giriyorum
Aysebla Meltem1990 kardeşim 4 yaşında 18 aylıkken gece uykusunda dili boğazına kaçtı 1 ay sonra gene oldu bilinçsiz kendini bilmeyen devletin doktorları faranjit dedi boğaz, çocuğun o an beynine oksijen gitmemiş ve epilepsi imiş geçirdiği senin evladından pek bisey yok gibi ama ortalık yatışınca Bi doktora götür tedbir amaçlı derim kardeşimle hareketleri aynı ama benim kardeşim hiç konuşmadı konuşmuyor