Benim oğlum 5.5 aylık kafasının arkası düz hatta bir tarafı daha şişikti dönmeye başlayınca düzeldi okadar çok üzülüyordumki şimdi eminimki düzlüğüde düzelicek kendisi hareket ettikçe.Korkmayın ben kafa yastığıda kullanmıştım işe yaramamıştı herkes kafası yamuk diyordu.O şişlik geçti ya artık umudum var 👍🏻