Benim sütüm çok olmasına rağmen beslemedi yeterince ve kilo alimi olmadığı için dr mama takviyesi yapacağız dedi ve Hipp combiotic bebek sütü ile başladık ,gaz /kabızlık /alerji olmadi çok şükür,şuan hem meme hem mama devam ediyoruz fakat maddi olarak çok yoruyor insanı ,haftada 350 Gr gidiyor( 75 TL ) bu kez Sma Optipro sipariş ettim bakalım onu deneyeceğim ,sıkıntı yaşamazsak Sma ile devam