LiTeraRy PrensesLina heh tamam cok tesekkur ederim bu bilgi icin bende ise yararmiki falan diye dusunuyordum 😁
Agoghst AnneBebek1 daha dün geldi ama çok beğendim çok güzel sarıyo vücudu göbek falan kalmıyor taktığın andan itibaren içine alıyor hemen saklıyor yani
Agoghst Talharas yok ben siyah aldım güzel kapadı göbeği tavsiye ederim dışarda da rahat giyip gezmelik bacakları da baya ince gösterdi
AnneBebek1 Agoghst nerden siparis verdiniz ucreti nedir 😅 bian once almaliyim duzenli kullanminda gobek gidiyor mu tamamen birde sezaryan dikis yerlerinde agri yapiyor mu
Talharas Agoghst ayy bende denim o zaman bacaklarım ince öle bi göbeğim yok sadece sıkılaşmaya ihtiyacı varr
Agoghst AnneBebek1 bilmiyorum valla yeni aldım ben normal Doğum yaptım kargo dahil 99 tl şimdilik çok memnunum stayfitkorsetayt sayfanın adı
PrensesLina KumsaaL bnde ordan aldım ☺️ melekbutik den ben de askılı latek olanını almak istiyorum sen kullanan biri olarak nasıl canım memnunmusun nasıl sence🤗
KumsaaL Talharas kız ben indirimden aldım bide indirimli hali 180 🙄 güzel aslında hiç bırakmıyor taktığından itibaren topluyor göbeği dümdüz ediyor ama ben terletsin istiyorum terletsinki kalıcı incelik olsun
KumsaaL Kayram001 doğumdan önce ondan almıştım 39 liraydı o sanırım ama yaz ayında doğum yaptığım için dikişlerimden korktum kullanamadım görümcem bana sat şuan kullanamıyorsun zaten dedi ilerde alırsın dedi tamam dedim verdim parasınıda vermedi 🙄🙄
Kayram001 KumsaaL esnek bir yapısı var, kendine göre ayarlıyorsun aslında güzel terletiyor ve toparlıyor göbeği