Afrazynp normal cnm benimkide oleydi doktora bile goturdum cok uyuyor die huzurlu olan bi bebek uzun saatlerde uyuyabilir dedi emiyorsa skinti yok dedi 😀 heryerde soleme 😁 suan 3.5 aylik hala ayni gozunun icine bakiyorum cok uyumasin die ozluyor insan 😃