Afrazynp Kızlar 2 buçuk aylık kızım cok fazla uyuyor sankı geceleri iki kere yemek yemek ıcın uyanıyor gündüzleri de 4 5 saat ayakta gıbı normal mı acaba
Gulsah3 Afrazynp normal canım benim kızımda öyleydi ama şimdi 4 aylık maalesef 2 saat anca uyuyor geceleri gündüz daha az dönem dönem değişiyor uykuları
Afrazynp GlshAliAsaf amın amın inşallah kımsenın çocuğu uyumuyor acaba dıyorum bır rahatsızlığı varda mı uyuyor süreklı uyuyor
Deletedmom268 Afrazynp normal canım o donemde oyle oluyorlar atak dönemleri biraz uykusuz ve yorgun gecıyor şu aralar kızımın dişleri kaşınıyor ondan dolayı huzursuz. Dıger vakitler de umarım duzelır eksi haline girer diyorum çünkü uyurdu devamlı huysuzlugu olmazdı fazla biraz zorlanıyor şimdi yavrum
SEREZ Benim oğlumda 2 ay 7 günlük aynı durum bendede var maşallah diyeyim benimkide aynı hep uyuyor 🙏
Deletedmom276 Afrazynp olması gereken normal yenidoğan düzeni 🧿🧿🧿 bizimki de kırkı çıktıktan sonra uyuması gereken toplam saat kadar uyumazdı, çok şükür düzene girdi,10.aydan selamlaaaaar 🧿💙🧿💙 soranlara uyumuyor de lütfen 🥳😅🙏🏻
Afrazynp Deletedmom276 😅 ben öyle diyorum da babası maalesef uyuyor uslu kızım dıye dıye kızımı nazar edecek 😂
Hazal89 Afrazynp kız bebişlerin daha sakin olduğunu görüyorum cevremde genelleme tabi hepsi aynı değil huyunda suyunda vardır otur keyfine bak bizlere üzül gündüz 4-5 kez uyutuyorum 20-30 dakika sürmeden uyanıyor toplasan 1,5 saat uyuyor yani gece uyuyana kadarda işkence eder 😖