Fatma05 wafflee_42 inan ben unutmuştum ama eşime çok büyük bi şok yaşatırım yarın suan 2 aylık bi oğlum var ve bu sıra felaket mgidem bulanıyor oda korkuyor bişeymi oldu diue
deletedmom1234 Balloglumm ahshahssa bnm eşim de dgum günü evde pasta börek ypcam senn Bi fkrin varmı🤔
Daghandogukan34 Defnedilan34 bnde yapacam hamileyim diye adam oldu yere yigilacak😂😂insallah hemn siritmam ya
wafflee_42 fatimas27 Düğünüme 2 hafta vardı. Koluma kırmızı ruj sürdüm ve onu sanki kolumu yakmışım da kızarmış gibi süs verdimm . Gorumceler,bizim karşı komşu kayınvalide hepsi inanmıştı. Babam da kızmıştı 😂😑
Daghandogukan34 fatimas27 😂😂 yarin dogum günüm sevinemiyorum da dogrusu ne gelicek yakinim var nede kutluycak bi arkadasim😐
1Dost Küçükken dedeme bi Nisa’n şakası yapıp 20 tl almıştım eve gelip anneme gösterdim gidip dedeme geri vermişti ne koymuştu be çocuksun ve 20 tl var amma zenginlik😄 tabi 90 lı yıllardan bahsediyorum suanki çocuklar 20 tl versen az diye almaz😂
bahar-gunes wafflee_42 bnde koronayım diyim biraz soluk makyaj öksürük 😁😁😁 şaka bi yana allah korusun 😐
Dyglilaa wafflee_42 Valla şaka yapmayacağım ama yarın keşke çıkıp deseler bugüne kadar olan virüs olayları şakaydı milletimizi denemek amaçlı yaptık felan deseler ah ah işte hayal…
Canimkizim34 wafflee_42 kocam tekrar hamile kalmamdan çok korkuyor kızımdaki hamilelik testi hala duruyor yarın hamileyim şakası yapacam 🤣 ennn korktuğu şey tekrar plansız hamile olmam 😂
Aminem Canimkizim34 bende yapmıştım ve bu şakayı 3 g0n sürdürmüştüm acaip eglenmiştm kızım 3 aylıkken yapmıştım eşim bana teselli veriyordu allahtan geldi üzülme falan😃😃😃
deletedmom719 Canimkizim34 ayy çok mantıklı benimki de duruyor ama testi nerden aldın diyecek yaa evden çıktığımız yok ki 😀
fatimas27 Daghandogukan34 esin yaninda canim oda yeter herkes iyi olsun canim herkesten bütün ailemizden iyi haberlerini alalim canim ..
Rahbel04 wafflee_42 benim için biraz hüzünlü 1 Nisan. Eşimin doğum günü fakat ayrılma eşiğindeyiz.. Ayrıyız şuan. Ve 1 Nisan onun doğum günü 😔 şaka gibi değil mi 😂