wafflee_42 Yaptınız mı yapacak mısınız ? Şimdi ortalıkta salgın var sırası mi diyeceksiniz ama olsun 😬
wafflee_42 Deletedmom145 Kocama hamileyim şakası 🤪. Yok yapmicam düğünüme yakın bı şaka yaptım bı ton azar işittim milletten
Saripapatyaannesi34 wafflee_42 evde gebelik testi var yarin bu şakayı yapsam mı eşime acaba aklıma soktun şimdi 😂
Daghandogukan34 Defnedilan34 bnde yapacam hamileyim diye adam oldu yere yigilacak😂😂insallah hemn siritmam ya
Deletedmom72 wafflee_42 Aanaaa şu posta bakmasam yarinin 1 nisan oldugundan bile haberim yook. Kayinpederimin dogum gunu 😁 ayrica guzel bir saka fikri olan yazsin barii bende yaapyim
Ironsides wafflee_42 hicte beceremem oyle seyleri hemen bi gulme tutar ya da sacmalamaya baslarim karsimdaki anlar hemen😂😂 yalniz sizcede mart ayi 59345932672 gun surmedi mi ?