Aybuke_27
nerdeyse 1 haftasır Mememde acı yaşıyordum ,hatta başlık açtım bende , mememde bi sertlik vardı ,sıcak duşla sertlik gitti ,dün akşam ateşlendim, bugün doktora gittim ödem oluşmuş mememde , boşaltana kadar emzir veya sağ dedi,antibiyotik kullandım ,çok korktum ateşlenince malum salgın var ona mı yakalandım dedim ,az önce düştü sonunda ,sağ ve boşalt bebeğim boşaltamıyor benim.