Aybuke_27 canınız çektiği için mi olmuş bilmiyorum ama bebek tam emmeyince ve göğüsteki süt boşalmayınca oluyor diye biliyorum. Benim bir iki gün öyle oldu sonra ateşlendim sütüm iltihaplandı ve mastit oldum, dokunamıyordum ve acıdan emziremiyordum maalesef :( sıcak duşta masaj yapın, elinizle yumuşatmaya çalışın ve emzirebiliyorsanız ters emzirin yoksa pompayla göğsünüzü boşaltın umarım geçer 😔