Defnecikkk Elaes hem elektriklisi hem manüel var bende elektrikli göğüs hassasiyetini de düşündüğünden yavaş yavaş şiddetini artırıyor ben sağarken manüel kullanıyorum daha hızlı çekiyor memnunum
Aslancikk Defnecikkk valla canım ben sütun bol olması için dut incir komposto kaynatiodum onu iciodum..bide maydonoz hariç bol yeşillik salata havuç bulgur pilavı vede hurma tahin.acayip süt yapio..bebeğimi emzirince geri kalan sütü sagiyodum..süt poşetlerine koyup buzluğa attim..
Munisee Defnecikkk 2 saatte bir yazar heryerde ama bu mumkun olmuyr is guc bebegmle ilgilnmk derken 3.5 4 saatte bir e sarkiyr ama 2 saatte bur dahada arttirir . Ben her sagdgimda ogunu cikiyor bazen 120bazen 150 fazla cikarsa dolaba koyuyrm az ciktgi ogun de birlestriyrm
imgesi Munisee ben 4 saatte bir sagdgm icin mastit oldm. Hep 2 saat diolar ama dayanamyrm acisina orta yolu yokmi bunun ya
Elif4d Znnr-24 o pompadan yengem bsnada werdi netten videosunada baktm ama bir türlü kullanamadm warmı kolay bi yolu ?
Znnr-24 Elif4d cnm agzındaki büyük kısmı göğsünün üst kısmına gelecek Alttan tutup sıkın pompa vakum yapıyor biraz bekleyin kendi savıyor YouTube de videosu var izleyin ister siniz
ozlemo Selinsu hemen artmiyo canimbenim de vav degil ama ilk gunlere gore iyiyim.. artmasi icin 2-3 saatte bir sagim yapin.. gelsin gelmesin sagin ancak oyle cogalabilir. Ve bol su icmeyi unutmayin.. galactago diye bi destek damls var o da cok etkili oldu bende..
20152020 Ya arkadaşlar nasıl sağıyorsunuz ? Ben sağınca bebeğime sütüm yetmiyor. Sağsamda 20 cc anca çıkıyor. 2 ay 4 günlük bebeğim var daha buzluğa süt falan atamadım 120-150 cc lerden bahsediyosunuz napıyosunuz banada söyleyin Allah aşkına
Munisee imgesi demek ki mastit yapicak kdr cok var sut birikmis benm mastit olayi hic olmadi ama yumur yumur biseyler geliyor hep elime masaj yapiyrm aciliyr ateslenme agri gibi bisey hic yapmadi
imgesi Defnecikkk saat ayari önemli diolar bide makineyle süt bosalttgmz icin illa goguste süt kaliomus. Ben okdr duzenli sagdim. Masaj falan yaptm nasi mastit oldm bilmiorm.demekki goguste kalio
imgesi Munisee ya bende ates mide bulantisi karin agrisi baş agrisi hersey yapti en son artik antibiyotik kullanmak zorunda kaldm. 3 gundur cekyrm hala da gecmedi
Munisee imgesi ayy Allah kolaylik versin hicbrni yasamadm ama mide bulantisi her sagimda yasiyorm onumde yiyecek varsa firlatip atasim geliyor dayanamiyrm goruntusune bile ama bunlari yasamadim. analik ne zor ya tepedrn tirnaga 😑😑