Yahyaaliannesi Furkansmomy bizim evde tv yok 💁 sadece laptoptan tv8i açıyorum oda 3ten snra yemekteyiz o izliyorum akşamda ne varsa dizi olarak kızım ve diriliş ertugrul a bakıyoruz sadece 😃
Gudigudi Cukur (esim izliyor diye arada bakiyorum ben de) ufak tefek cinayetler cok sacmaladi. Acik oluyor ama elime telefon alip internette takiliyorum😄 jet sosyeteyi izliyorum. Carpisma basladi esim onu izliyor o baslamadan once bizim hikayeye bakiyordum ben. Istanbullu gelini izliyorum bir de. Haftasonlari da o sese bakiyoruz😄
Seda0202 balyanakannesi hım bi de ona bakayım bakalım iste insan evde tek olunca televizyona sariyor 😂😂