Tgbh28 @Buse97 evet o çok fazla geliyor canım bende hipp in aldım biraz sıvı yaptım içmedi yarın biraz daha katı yapıcam
Sel_sec Tgbh28 Hipp in kaşık mamasını bende kullanıyorum kızıma ölçüsünü arkadaki gibi yapıp suyla açıyorum biraz biberondan geçsin diye ama meyve Vs hemen koyup tatlıya alıştırmayın sonra sebzeleri kabul etmiyorlar genel olarak