Anneler merhaba. Kızım 4 ay 14 günlük doktorumuzun yönlendirmesi ile kaşık mamaya başladık. Fakat ben bunu hazırlayamadım. Hipp in aldım fakat tabakta hazırlanış ölçekleri var. 4 aylık bebeği olup bu kaşık mamasından kullanan anneler biberonda Sıvı halde nasıl yapıyorsunuz ? Süt ve su ile yapımını bana yazabilir misiniz ölçeği ile deneyeceğim.