Ozlemm_ege Demiranne güvendiğim bir özel hastane var oraya gideceğim mecbur devlet hastaneleri daha kötü
AlaaddinAnnesi Nuranaliii Allah a emanet gidip geleceğiz kontrollere artık yapacak birşey yok malesef
AlaaddinAnnesi Demiranne kalça çıkıklığını bebekken tespit etmek çok önemlimiymşş bezleme yöntemi ile hemen düzeltebiliyormuş. İlerde daha zor olabilir
AlaaddinAnnesi Zeytin_cekirdegi darısı başıma inşallah. Ben antibiyotiği düzgün kullanamadım uyanıp uyanmaktan birde şimdi normal ped kullanmaya başladım inşallah ondan yana birşey olmaz diye Ümit ediyorum bende
Limoncicegiiiii Oznur112 merhaba ben de 20 gün oldu Doğum yapalı. Nurse harveys kullanıyorum gaz için. Bi de akşam uyumadan önce topuklarına birer damla acı elma yağı ile masaj yapıyoruz ama ne olursa olsun illaki gaz oluyor biz sadece rahatlatma amaçlı yapıyoruz
Limoncicegiiiii Normal Doğum yapanlar dikişlerimizin düştüğünü nasıl anlayacağız ve ne zaman kanama bitecek 😩😫😫
Ftsm Ozlemm_ege biz de 43gunluk olduk aşısını sağlık ocağında yaptırdım ama kalça çıkıklığı için hala hastaneye gidemedim. Korkuyorum 😔
Ozlemm_ege Ftsm biz yarın yaptıracağı mecburen. Merhaba kalça çıkıklığı için güvenilir bir özel hastane araştır bence
Ftsm Ozlemm_ege gittiğim hastanede özel ama hasta olanlar var 😔 başka hastane de hiç düşünmedim 😐 belki diner biraz ortalık diye bekliyorum 😔
Arasannesi AlaaddinAnnesi bız bugun 29 gun olduk. 40 ımız cıksada oglumla gezsek dıye beklıyorken bunu bır sure degerlendıremıcez malesef.ama yıne de bebegımle evde olmak daha guzel tek basıma olsaydım belkı daha zor gecerdı🙂
sherlock_mom AlaaddinAnnesi bizde 17 günlüğüz anne ne kadar rahat olursa bebekte o kadar rahat oluyor gerçekten ne uyku sorunu ne gaz sorunumuz oldu masallah 😊
Ozlemm_ege sherlock_mom maşallah bizde öyleyiz bazen kaka yapma sorunumuz olmadığı sürece ama inş 40 ından sonra değişmezler