35 günlük oldu benim kızımda 1.ay kontrolü ve aşısı için doktorunu aradım sordum Çıkmak istemiyoruz napalım diye Ertelemeyin gelin dedi çünkü ilerleyen zamanda hastanelere hiç gidemeyebilirsiniz dedi özellikle aşısını ertelemeyin deyince bizde mecburen tedbirimizi alarak gittk geldik hemen