deletedmom173 [bilinmeyen] CANIM 1 2 numarası çok güzeldi bu bezin de bokunu çıkardılar en iyisi yıkanabilir külot bez almak sanırım
Elifduru Bende molfix kullanıyorum ama ne zmn kaka yapsa mutlaka banyoluk oluyor artık herşeyi geçtim kıyafetlerinden lekesini çıkarmak bile büyük dert galiba bende primaya geçecem off off
Kaganpasa20 feldspar temizligi için ne kullaniyorsunuz peki pamuk mu ?? Ben de 3 numarada tereddutteyim