Ogulveannesi Aybk bencede öyle gibi ben aylardır kullanıyorum bebeğimde çişi ve kakası Çoktur ama sızdırma olmadı hiç🤷🏻♀️
Sabriyeillke Ben dogdugundan beri sleeyp kullaniyorum hic oyle sorunla karsilasmadim arada kucagumdayken yapiyi bokunu anca o zaman cikarsa cikiyo bezi kucuk gelmeye baslamis olamaz mi yada kendi sitesi degilde baska siteden aliyorsanizda yapar benim basima oyle gelmisti cunku jokerde indirimden almis bitirene kadar butun boklar arkaya cikiyordu bidaha baska siteden almadim
Ertugrulunannesi [bilinmeyen] 11 aylık bebeğe 4+ mi sleepy mi kullanıyorsunuz ben 4 buçuk aylık bebeye kullanıyorum onu
Aysegulisaa54 [bilinmeyen] bende sleepy den memnun kalmadım riske. Atmadan prima aldım dünya varmış dedim
Nereidd [bilinmeyen] sleepy kullanıyorum ben doğduğundan beri, şöyle bir öneride bulunabilirim verilen kilo aralığına girer girmez bezi büyütürseniz sızdırmıyor yani mesela bebek 7 kilo ise 5-9 aralığını değil 7-10 aralığındaki bezi kullanmak. Bez küçük geldiğinde sızdırdı bir iki kez büyüttüğüm zaman olmadı
AslhanDivarc [bilinmeyen] aynen yaaa ne zaman 3 numaraya geçtik hep kaka sızdırdı artık prima kullaniyorum
feldspar sleepy 3 numara bizde de sızdırma ve pişik yaptı. pişiğini iki haftadır geçiremedim suyla sabunla yıkamama rağmen :( 2 numarada hiçbi sorun yaşamamıştım. primaya da o kadar para vermek istemiyorum.
Kaganpasa20 feldspar temizligi için ne kullaniyorsunuz peki pamuk mu ?? Ben de 3 numarada tereddutteyim
Bynvet 4.5 ay sleepy kullandım birden pişik yaptı Sleepye durumu bildirdim hemen örnek istediler yolladım bezde bi sıkıntı yok dediler yaklaşık 1 Aydır prima kullanıyorum pişik geçti ama çok pahalı Prima 🤦🏾♀️