Minikbal Mirac_ozge şişmesi normal ama çok kızarmış onu bilemedim. Malesef koldan çok etkileniolar aynı hatayı bizde yaptık
Deletedmom280 Mirac_ozge vaka mı ygn acaba rıske atmak istemediler bugn boyunda olctu kılsnuda bzm cnm
YagmurElamm Mirac_ozge çok geçmiş olsun inşallah geçici birseydir. Sağlık ocağına haberli mı gittiniz. Bende ortaca dalyandayım bu ay 18 ay asımız var ama korkuyorum.
Deletedmom280 melis_duru 1 yas ustu ccklr da kol yada bacaktan vurulur bu ası bacak daha kalın ettir ve yürüdüklerı İcın cbk dagılır koldan vurmak daha kolaydır
Doruk12 Mirac_ozge oyy 🙄 bizim Bi karma aşıda böyle bacağımız şişmişti kolonya pamukla masaj yapıyordum sürekli öyle geçmişti
Mirac_ozge Doruk12 bende yaptım canım bidaha yapıcam birazdan insallah hemen gecer yavrum bide yanıyo heralde eli orda sürekli😔
Mirac_ozge [silindi] ebeye söyleyin arabanız varsa arabanın içinde yaparmısın diye sorun ben hatta gec geleyim biraz dedim vurmazsak da risk altındalar olmaz dedi
Pcoslubiranne Mirac_ozge oğlum da iki kolundan oldu ama kizarmadi bile.Sadece 1 yaşindan sonra şişebilir aşi yeri demişti.Bence normal değil bu durum bir doktora mi sorsaniz.
Mirac_ozge Pcoslubiranne bilmiyorum ki 2 ayrı ebeye sordum gecer dediler ama bende endişeliyim bu konuda
Sevvalacat Mirac_ozge benim kızım geçen gün oldu 18 ay aşısı kolundan yapmadılar 2 bacak 2 tanede ağızdan damla verdiler
Mirac_ozge Sevvalacat bizim koldan yaptılar evet bide agızdan damla verdiler. Bende hep bacak okudum ama kolda olabiliyomus agır geldi galiba