Mirac_ozge Dün 18. ay aşı olduk karma aşı ateş yapmadı şükür ama oğlumun kolu şişti ve baya kızardı normal mi sizce başına gelen varmı anneler?
Emir29 Mirac_ozge aaaa ebeyi arayıp sor fotoğrafını at yada git göster niye öyle oldu acaba bizimde 20 gün sonra 18 ay aşımız var bakalım nasıl olcak
Deletedmom280 Mirac_ozge canım bnde bugn vururdum ama ısrarla bacak ddım Br sıkntmz yok sukur keske sızde bacagınzdan vurdursaydnz
balcicegin_annesi Mirac_ozge bizde geçenlerde yaptık az kızardı ama sizin resimde attığınız gibi değil kesinlikle aşıyı yapana tekrar soru resim atın bizde olmadı neyden olduğunu o şekilde anlarsınız ama umarım normaldir çok geçmiş olsun
Hyryygt Mirac_ozge asi buyuk ihtumal deriye kacmis bizim daha onceki asida olmustu.ama sizin baya kizarmis elinizi degincede kolunu cekip agliyomu? Biz kompresi yapin az az baya iyi geliyo.
Doruk12 Mirac_ozge oyy 🙄 bizim Bi karma aşıda böyle bacağımız şişmişti kolonya pamukla masaj yapıyordum sürekli öyle geçmişti
Mirac_ozge Emir29 2 defa sordum canım sabah daha hafifdi şimdi daha kötü oldu sürekli eli kolunda yavrumun yanıma geliyo tutup ufalıyorum
Mirac_ozge Deletedmom280 bizi saglıkocagına sokmadılar canım arabada vurdu ebe ben koldan zannettim söylmedim bişey tetenoz mu ne varmıs karmada
Mirac_ozge balcicegin_annesi Yeni sordum daha kolunu oynatabiliyosa normalmiş gecer dedi kolonyayla ufala dedi ama yaptırmıyo aglıyo korktu cünkü. Dün yoktu bugün oldu. Sagol cnm
Hyryygt Mirac_ozge bizim saglik ocagondaki hemsire buz koyin kolonyali pamuk.koyum demisti. 2 gun falan surdu bizim
Mesliza Biz yeni yaptırdık öyle olmadı ama arkadaşımın bebeğinde oldu kolonya sürün rahatlar 2 güne geçer korkulacak bir şey yok
Mirac_ozge Deletedmom280 cocukları sokmuyoruz aşıyıda araba yapıcam boy kilo ölçmicem dedi bizde öyle gittik yaptırdık