Deletedmom139 [silindi] hamak daha kullanışlı olur yer açısından da istediğinde kaldırırsın ama 7 aylık kanka biz 9 aylık olduk oturuyor kalkmaya çalışıyor yere yakın olan birşey al veya kenar kısımları uzun olan tutunup kalkamasın
[silindi] [silindi] Ben de öyle yapıyordum gündüz uykusu için kullanıyordum sadece ama akrobasi yapınca mecbur kaldırdım 😅
kisgunesi-0102 Ya bende tavana asılan salıncak almayı düşünüyorum ama evimi kira tavana çok hasar veriyor mu acaba sonradan o deliği kapatabilme şansım varmı bilen yazabilirmi
hanndee_ [silindi] içinde emniyet kemeri olan Bi hamak alırsan kurtarıcı oluyo inanki 8 aylık hala bindiriyorum rahat edersin
hanndee_ [silindi] birde bunderanın 3 lü setini almıştım tavan salıncağı hoppala bide oturmalı slaıncsk 2 aydır oturmalı slaıncağın içinde de uyuyo oturduğu yerde alıp yerine yatırıyorum sonra 😀 onun hamak salıncağı çok kaliteli değil ama
kisgunesi-0102 Deletedmom55 nasıl tavana asılandan mi acaba bende almak istiyorum ama evim.kira tavana çok hasar veriyor mu sonradan kapatma şansım olurmu acaba
Deletedmom55 [silindi] uyuyor ama iyice dalınca yatagına kaldırıyorum rahat devam edemez uyumaya gibi geliyor bizimki hem mama sandalyesi hem salıncak
defnekusunannesii kisgunesi-0102 hayır çok büyük bi delik açmadı bizde aldık çıkarken sivayla kapatırız svava marka trendyoldan çok memnunuz
Deletedmom55 kisgunesi-0102 @[silindi] [url=https://hizliresim.com/cmMaLb][img]https://i.hizliresim.com/cmMaLb.jpg[/img][/url]