[silindi] özetliyorum 7 aylik olduk ayakta sallayip bırakınca uyaniyordu evde küçük mini beşşik vardi onda sallaniyordu agirligi fazla geldigi icin tak tak atiyor bessik . ❤ya salincak alicam boyle icinde sallayip biraksam rahat uyurmu? ❤ya hamak alıcam civilden🤔
[silindi] [silindi] 7 aylık hareketlenmiştir iyice düşmesin? Benim oğlumun hamakta bi takla atmadığı kaldı da düşer diye zar zor alıştırdım yatağına
Deletedmom409 [silindi] canım bize hediye geldi salıncak ama uyutmak için bizimki pek rahat değil bence hamak al
hanndee_ [silindi] içinde emniyet kemeri olan Bi hamak alırsan kurtarıcı oluyo inanki 8 aylık hala bindiriyorum rahat edersin
[silindi] Salıncakta oturur pozisyonda olduğu için uyusa da çok saglikli bi pozisyonda yatacagini düşünmüyorum. En mantıklısı büyük bir hamak, benimde elim ayagimdi oğlumda 1 yasina kadar kullandık nerdeyse.
[silindi] [silindi] Evet o da saçma sapan dalgalı denizdeki gemi gibi bi sağa bi sola yatıyo anlamsız söktüm o aparatları🙄 Gece uyuyordu ama gündüz hamak sevdalısıydı bir hafta içimden geçti resmen ama gündüzleri de alıştırdım yatağına. 🤷♀️ İlla sallarım derseniz ayaklı hamaklar iki sallanıp duruyo gelip gidip dürtmek gerek şu tavana asılanlar daha uzun süre sallanabilir belki 🧐
[silindi] [silindi] Eşim kendisi yaptı hamağı aslında tahtadan çerçeve çıkardı banada çarşaf dikmesi bide yattığı yeri kalın battaniye geçirmesi kaldı 😊bayada geniş olmuştu ici. Sonra çelik dubelle tavana monte etmiştim.
Mom987 [silindi] Valla benim bebe 4 aylıktan beri deli gibi yatan biri 😂 ben ondan didim. Senin ki daha sakinse durdursa diyorsan al hamak.🤗
[silindi] [silindi] Ben de öyle yapıyordum gündüz uykusu için kullanıyordum sadece ama akrobasi yapınca mecbur kaldırdım 😅
Deletedmom139 [silindi] hamak daha kullanışlı olur yer açısından da istediğinde kaldırırsın ama 7 aylık kanka biz 9 aylık olduk oturuyor kalkmaya çalışıyor yere yakın olan birşey al veya kenar kısımları uzun olan tutunup kalkamasın