ertugrulbey19 Alimk Mesela bize de 15 gün sonra tartalim ona göre mama başlayalım dedi ama goturmucem bu viruste tartmaya falan. Bebeğin mutluysa boşver sen de 😊
Mucizem_06 Alimk ya belkıde çocuk rızkını alıyordur benimde sütüm fışkırıyordu ama mama da veriyordum 9ay mamada aldı ama hala etmiyor 13 aylık çok şükür kendınizi kasmayın
Alimk Teachermom ya hiç düşünmüyodumçevremdekiler hep mama ver diye baskı yapmasına rağmen. Bikaç gündür böyle aklıma takıldı
iyikianneyim61 Alimk 3. aydan sonra daha az gr aliyomus bebekler benim kizimda 3. ayda 420 gr almis benimde sütüm var banada az geldi doktorada gidemiyoruz ins normaldir
Alimk iyikianneyim61 inşallah ya. Baktım şimdi foruma az kilo alan bebekler varmış. Umarım bi sorun yoktur. Ne yazzıkki çok kötü bi döneme dnk geldi😞
Alimk Ayazbilge gece 2 buçuk saatte bir emziriyorum. 29 günlükken yaptırdık biZ sünnetini. Boyu uzamış ama kiloyu az almış. Ama bizimm gibi olanlar varmış korkuyodum bende
iyikianneyim61 Alimk evetya 4 ay kontrolune gidesim vsr açıkçası ama bakalim bende merak ediyorum bu ay kilo alimi nasi olacak
Alimk iyikianneyim61 bizim doktorumuzun olduğu hastanede ne yazık ki corona virüslü hastalar var. Başhekimi babamın arkadaşı olduğu için babama söylemiş. O yüzden gitmek istemiyoruz. Doktorumuzu izinden dönsün arıcam
Sunasenel Alimk Anladım size kalmış bir durum mama vermek kötü bir durum değil bazı bebekler anne sütü alamadan büyüyorlar Eğer bu durum sizi üzüp düşündürecek ise günde bir kere verebilirsiniz 🙏