Bebeğim 4 aylık oldu. 2 aydır sadece anne sütü veriyorum ondan önce bazı geceler mama veriyodum 3. Ay kontrolünde 1 kilo 100 gram kilo almıştı 4 ay kontrolündeyse 300 gram almış. Sağlık ocağındaki hemşire olsun sorun değil dedi alelacele geçiştirdi. Sütüm olduğuna eminim. Ne yapmalıyım mama vermeli miyim? Doktorumuzda izne çıkmış hastanede dedğilmiş.