Aysaysays sen yine iyi 3 ay sonra olmuşsun canım ben normal doğum yaptım 1 ay sonra kırkım içinde oldum 😁 millet 1 sene falan olmadım dediği için bende acaba demiştim ama olmak daha iyiymiş zaten normalmiş yani ben rahatlığada alışmıştım şimdi ped takmak çok rahatsız geliyor😁😁😁kilo hemen gidiyor ama benm gitti bile Doğum kilom 3,5 aylık bebeğim şuan 🤗