Aysaysays Kızlar merhaba, 3 ay 7 günlük oğlum var. Sezeryan ile doğum yaptım, bugün adet oldum. Emziriyorum ama, adet olmam normal mi ? Yada emzirmemi etkiler mi ? Çok korkuyorum🥺
26082014 Aysaysays neden korktunn ki ☺️Canm Oğlum 10 ay 20 gnlk sezeryanla doğm yaptım emziriyorm oğlum 6 aylıkken adet oldm ama korkmadm aksine sevindim
gokcekizinannesi Aysaysays kızım 6 aylık olmak üzere 2 aydır adet oluyorum. sezeryanla doğum yaptım. süt konusunda bir sıkıntı yaşamadım şükür.
2bebeannesiii Aysaysays kızım 6 aylık oldu hâlâ adet görmedim , annemde ben 1 buçuk yaşına gelene kadar görmemiş 🤷♀️
_Defnem Aysaysays ben kırkım çıktı hemen adet oldum hem emziriyorum hemde çok şükür her ay düzenli oluyorum bir sıkıntı olmuyor
bsrkya Aysaysays Canım bende 40 ım bitti 1 hafta sonra adet oldum emziriyodumda ayrıca normal bişey hatta iyi bişey bence kilolarım gitti bu sayede 🙃
Busragungor bsrkya bende 45 gun oldu dogum yapali iki kilo aldim dogumdan sonra adet olunca gider mi ki birde elim ayagim şiş adet olmamaktan kaynaklanıyo olabilir mi
Ande Busragungor güle güle büyütün. Daha çok yeni doğum yapmışsnız. Zamanla gider kilolarınız. Ben 6 ay sonra normal vucuduma dönmüştüm.
bsrkya Busragungor Tabikide kaynaklınıyor ödem gitti resmen hiç yok ben kilomu çok takıyordum annem kızım adet ol bak görceksin derdi ki öyle oldu şükür🙏☺️
Ande Aysaysays evet çok normal adet olmanız… İlk oğlumda 1 sene sonra adet oldum adet olduktan sonra emmeyi bıraktı. İkinci oğlumda 10 ay sonra adet oldum oda adet olunca emmeyi bıraktı. Adet olunca sütün tadı değişiyor da ondan bırakıyor diyolar nekadat doğru bilemedim. Ama uzun süre emzirmek isterdim. 😞
Busragungor Ande bir de emzirdigim icin sanirim tutamiyorum kendimi surekli acikiyorum surekli biseyler yeme istegi var
Ande Busragungor evet öyle olur yemelisin ki bebişe süt olsun . Canını sıkma canım verirsin zamanla. Yeterki emsin bebeğin karnı doysun. Nasıl olsa ilerki günlerde yürücek koşucak onun peşinde koşarken kilo falan kalmaz 🙂
zumramomm Aysaysays Benim bebeğim de 3ay 15gunlukken adet olmuştum bende sezeryanla doğum yaptım.4.ay fazla fazla kilolardan kurtuldum.suan 54-55kiloyum
Kusannesi Henuz oomadım olmakta istemiyorum çünkü ben direk hastanelik oluyorum komalık gibi o günüm yatakta kıvranarak geçiyor😥