Merhaba bebeğim 3 aylık sma mama kullanıyorum fakat b reflü oldu kusması bazen oluyor ama genelde en çok mama reddi ve biberonla. İçerken öksürük tutuyor bu yüzden de yemek. İstemıo bogaizna takılıyor dr gttik gaviscon verdi bi işe yaramadı ama kilo kaybı olmadı için mama yi değiştirme dedi sizce ne yapmalıyım??