muzafferinannesi CinarciginAnnesi parasını hakediyor ama kısa süreli olması üzücü bebeğiniz iriyse hiç almayın benim ki minnak olmasına rağmen tam yerleşiyor
Meltemasya2309 Bidam 4. Ayında yarim oturttum 5. Aya kadar hep öyle oturdu şuan 6 aylık oturmaya çok hevesli koysam oturur kendi :) 3 Ay çok çok erken benimde abim oturturdu çok sinirlenirdm
CinarciginAnnesi muzafferinannesi bende aslen konyaliyim ama mersine gelin geldim😊 güzel şehirdir konya