Bidam benim kızım nöroloji muayenesine gidiyor rutin olarak, fizyoterapiste de görünüyor her gittiğinde. Pazartesi günü gittik, 5 aylık kızım oturtuyor musun dedi hayır dedim, 4 aylıkken destekli başlamayı öneriyoruz normalde başla azar azar oturtmaya dedi bana 2 gündür oturtuyordum ben de