Ferhanikra Caglamarail elmayı soyuyorum canım hazır su ile kaynatıyorum sonra içine bir tatlı kaşığı irmik koyuyorum pişince süzgeçe muzu elmayı irmiği koyup süzgeçten geçiyorum veriyorum
Ferhanikra Melegimsin tabiki benim kızım için bir tarif detterşm var onlar ağır gelmiycek daha hafif şeyler var yani midesini yorucak şeyler değil ve Allah’a şükür hiç kabız olmadı
Ferhanikra Yildizhan pirinç unu Besliyici değil ki sadece tok tutar ve kilo yapıyorum sma kullanıyorum Ben evde Herşeyi kendim yapıyorum kızıma kaşık mamasınıda kendim yapmak istedim eldimden gelse mama bile içememem Ama vermek zorundayım anne sütü gibi değil mama Yani
Cqdm46 Melegimsin elmayı soyup dilimliyorum, üzerine azıcık su koyup haşlıyorum sonra eziyorum ama haşladığım suyunu dökmüyorum hiç içinde kalıyo
Cqdm46 Melegimsin evet Pirinç ununu kıvamına göre hazırlıyorum daha sonra yaptığım elma püresi ekliyorum içine, dolaba koyuyorum cam kavonozla. Ekstra şeker eklemiyorum. Valla benim bebeğim 4 ay 19 günlük severek yiyo ☺️