Kızım 5 ay 23 günlük biz 4.5 ayda ek gıdaya başladık Anne sütü almadığı için günde öğlen ve akşam 2 çorba kaşığı ek gıda alıyor doyumluk değil sadece vitmamin alsın diye ve sabah böyle kaşık maması gibi bişey vermek istiyorum pirinç unu gibi sizin bildiğiniz böyle bir tarif var mı acaba