Seni çok iyi anlıyorum canım,bende doğduktan iki gün sonra biluribin kontrolüne getir demişlerdi.beş gün sonrada topuk kanı alınacaktı, iki kere delinmesin diye o gün götürdüm, 24.1 çıktı hemen sevk ettiler ambulansla kan değişimi gerek dedi doktor ve zarar vermemiştir inşallah dedi…zaten erken doğmuştu, sıkıntılı hamilelik dönemi geçirdim..çok kötü oldum depresyona girdim.şükür yoğun foto aldı hızla düştü kan değişimi yapılmadhemşireler biraz pozitif ol senin enerjin ona geçiyor dediler,taburcu olduk bir gün sonra yine yükseldi yine yattı iki gün, bastırıp durduk biraz uzadı yani, çok zordu,,ama beterin beteri var bizden çok daha kötü durumda olanlar var..sen moralini bozma,, Allah büyük dua et Rabbim Şafi ismiyle şifa eylesin.. Bazı doktorlar olumsuz konuştu,bir tanesi moral verdi sağolsun.. 31 değeri olup gayet sağlıklı olanda varmış..Allah büyük ama ne olursa olsun o senin bebeğin, bence hiçbirşey olmayacak Allah’ın izniyle, üzme sen kendini güzel anne,sen onun kötülüğü için bişey yapmazsın..