Beril_aras2 düzeliyor benim bebeğimin de 3 günlükken değeri 19,8 çıkmıştı ve kilo kaybı çok fazlaydı 2 gün kaldı yenidoğan yoğunbakımda düzeldi. Yoğun bakım hemşireleri çok güzel bakıyor bebeklere hiç merak etmeyin siz emziriyormuş gibi sütünüzü sağıp bırakın emzirme saatlerinde de emzirin sütünüz en güzel şifa şuan bebeğinize çok geçmiş olsun bu arada doktorlar hep en olumsuzunu söylüyor bize de zeka geriliği olur vs demişlerdi.