Senayy Allah razı olsun amin inşallah, hayır ümreye gitmedi. Normalde köyde kalırdı fakat kışın şehire gider hep amcamlarda falan kalır ve mayıs/haziran gibi geri köyüne döner. Amcamlardayken de hiç dişarı çıkmazdı ama kuzenlerimden veya amcamlardan birinden bulaştı muhtemelen. Henüz kimden bulaştı bilinmiyor😖