Deletedmom193 Ben yaptırdım. Doktorumuz 2 çocuguna da yaptırdığını söyledi. Hastanede beklerken bir teyse ve amca iyiki yaptırıyorsunuz, bizim toruna yaptırmadılar ve bu virüse yakalandı, 3 gün hastanede yattı zor atlattı dediler. İyiki yaptrmışım. Ama pahalı ve devlet karşılamıyor. Böyle önemli aşıları devlet karşılamıyor.