Selamün aleyküm hanımlar 19 günlük bebeğim var doktor cuma günü kontrolünde gaz damlası kullanmaya başla dedi 2 gündür de çok sancılı bende alıyım bi tane diyorum ama doktor bi öneride bulunmadı reçeteye yazıyor diye bende sormadım siz ne önerirsiniz hangisinden memnun kaldınız