huzur- Elinde bu tabaktan olan var mı komşumun tabağını kırdım çok mahcubum😔Kütahya porselen internetten baktım bulamadım aynısını belki burada birinde vardır zaten önceden takımı bozulmuştur vermek ister diye yazıyorum ücretli de olur
Nekwam huzur- ne kdr tatlisin sen ya at bakalim resmi inşallah bulursun 😉 Benimki kütahya 6 sene oncenin takimi ama aynıysa yollarim
huzur- [silindi] Oglunasikbiranne08 Demirac19 deletedmom1234 MelihAsk28 12sb deletedmom247 Prenseslerin_annesiii Mymother12 Arasyigitinannesi Nekwam Hepinize Teşekkürler arkadaşlar olsa verecek olmanız bile çok güzel 💙Alt tarafı bir tabak belki komsumda oyle cok sorun edecek birine benzemiyor ama işte çok samimi olduğum biri de değil kivraniyorum nasıl söyliyicem diye bulamazsam yeni tabak alicam ama işte mahçup olmamak için buralara yazıp şansımı deniyim dedim
Demirac19 huzur- kırdıysanız nolmuş yani bilerek yapmadınız sonuçta 😁 bu kadar üzülmeye gerek yok kalp kıracağımıza birakın tabak çanak kırılsın 💕
Mrs_Sunshine huzur- Bende 2 takım kütahya porselen vardı. Birisi çıkar diye bekledim de değilmiş maalesef. Çok isterdim göndermeyi. ❤
Sedayvaz35 Cnm eger orjinalse kütahya porselen ile iletişime gecebilirsin… belki vardir belki üretiliyordur.. yoksada canini sıkma dünyanın sonu degil ya.. internete girip bende söyle bi baktim ama bulamadim malesef