Ecrin5206 bence bebeği babasından babasını da yavrusundan mahrum etme boştan yere eşinizde varsa zaten bulaşır aynı evin içindesiniz sonuç olarak prizlere dokunuyor kapı açıp kapatıyor sizde kullanıyorsunuz aynı yerleri eve gelince duş alıp yeterli dezenfekte oluyosa ayrı durmasına gerek yok bence biz öyle yapıyoruz ben eşim eve gelince elini yüzünü yıkar direk sonra kıyafetlerini çıkarır duş alır öyle oturur yatana kadar da oğluyla ilgilenir bende onun dokunduğu yerleri dezenfektanla silerim