Ecrin5206 Selam kızlar, Esleri calışan anneler bebeklerı bu vırusten nasıl koruyorsunuz benim eşim ne bana ne de kızıma yaklasmıyor aynı odadayız ama odayı da ayırmamıza gerek var mıdır kı? Siz neler yapıyorsunuz ?
Ikrazumra19 Ecrin5206 esim yaklasmasada kizim gidiyot 20 aylik tam bir baba hastasi o evde olunca bana gelmiyor yapcak birsey yok olacaksa kasiktab cataldan bardaktan aldigi nefesten bile bulasair temizligine dikkat ediyor esim elden gelen yok malesef
Deletedmom143 Ecrin5206 virüs olan biriyle 10 dk aynı ortamda bulunmanız bile bulaşma riskini arttırıyormuş. Yaa adamı evden göndercem yada kısıtlamayacam. Ben kısıtlamıyorum açıkcası gelince üzerine değişiyor duş alıyor almasa da elini vs tıkayıp kolonyalıyor sonra da bana da çocuğa da sarılıyor mecburen 🤷♀️
[silindi] Ecrin5206 Gelince dul alıp kıyafetlerini değiştirip yanımıza geliyor. Odaları falna ayırması bol bol bağışıklık güçlendirmeye çalışıyoruz :)
Gdogru Ecrin5206 eşime kapıyı ben açıyorum direk banyoya giriyor önce bi kolonyalıyor kendini, sonra duşa giriyor, ağzını burnunu çalkalıyor. Elimizden geleni yapıyoruz ama ayrı kalmak aynı evin içinde çok mümkün değil ne yazık ki. Allaha emanetiz
Ecrin5206 Ikrazumra19 ne kötü bı durum ya yazık yavrularımıza onlar bısey bılmıyo anlamıyolar anne baba sevgısıne ıhtıyacları var
Gizemensar Hiç bir şey yapmıyorum sadece gelince duş almasını söylüyorum ama oğlundan uzak tutmuyorum çünkü virus bulaşacak olsa her şekilde bulaşır canım aynı evin içindeyiz sonuçta
Deletedmom94 Gizemensar bende aynı şekilde nereye kadar ayrı tutabilirsin ki babasından benimki 6 aylık olmasına rağmen babasını görünce yerinde duramıyor biz tedbirimizi alıyoruz inşallah evlatlarımıza bişey olmadan geçer bu illet
Ecrin5206 Cok kotu bısey ya psikolojım altust oldu Daha kucucuk bebegım esımede uzuluyorum en tatlı cagı kucagına alamıyo sevemıyo doya doya 😔
Ikrazumra19 Ecrin5206 bence mahrum edilmemeli sonucta olacaksa her turlu okur en ufak nefes temas yoluyla bile olur yani onlsrda babasi gerekli tedbirleri aldiktan sonra Rabbim korur
Tgba123 Bizde de durum aynı eşim temizkiğine dikkat ediyor daha 3 aylıklar gülmeye kendi kendilerine birşeyler söylüyorlar kendi dillerinde ☺️ Eşim uzaktan bakıyor 🥺 uzaktan bile ağzını kapatarak onlarla iletişim kurmaya çalışıyor 😢 gözlerine bakıp gülüyorlar alıp öpemiyorum çok zoruma gidiyor diyor . İçim parçalanıyor .
[silindi] Ecrin5206 bence boştan yere oda felan ayırmaya gerek yok çünkü eğer virüs kaptıysa aynı evin içinde yaşanıyor illaki bulaşır