Aryasare Erbays_mom Bazen evet daha uzun uyuyabiliyor 😊 Acıktıgı zaman kalkıyor zaten kilomuz boyumuz gayet iyi 🧿
DogaLina Erbays_mom benimkide 6.500 zayıflar mı diye düşünmedim hiç 🤔 gelişimide normal. Kaldırmiyim artık bende :)