Aryasare benim kızım en geç 9 da uyuyo mamasını en geç 8.30 da yiyo. Bıraksam uyur ben gece 2 de mama yediriyodum sonra bidaha sabah 6-7 gibi. Dün gece alarmımı kapatmışım bi baktım saat 4 o saatte acıkır gibi olmuş bir iki mırın kırın kalktım verdim hemen sonra sabah yesi bidaha. Yani o 4 tede uyanmasa 12 saat olucak nerdeyse 😟