Suan cok üzgünüm 10 yıl oldu babamla görüsmüyoruz bir sebebden dolayi cok kinci bi türlü affedemiyor beni, küs değiliz sadece kirginim sacinin teline zarar gelmesin derdi babam eşime, ama konusmuyor ne yaptiysam benimle. Oglum 4 bucuk aylik oldu eşim ilk zamanlar daha kücük sonra sonra diye hep gecistir sabrettim vakit çabuk geçti , simdi babam evde firmasi kapali evden cikmiyormus hic gitmek istiyorum torununu görsün belki bana karsida yumusar zamanla gidip geldikce konusur gidelim dedim; kesinlikle olmaz dedi virüsden dolayi diyor. Ama bu bir degil iki üç hic değil. Evleneli 4 sene oldu daha beni sadece bir defa götürdü, halam iki amcam ve babam biz ailecek cok bagliyiz birbirimize hep gider gelirdik hala öyleler, sorun sadece eşimin beni götürmemesi. Söz veriyo yine yapmiyo. Ben eşimin ailesiyle cok iyiyim görüsüryoruz gidip geliyoruz sürekli birbirimize her hafta sonu birinin evinde toplaniyoruz, ondan cok benimle görüsüyorlar, siz düsünün. Kendim cok istedim Babama gitmeyi dinlemiyim dedimöylede huzursuzluk cikti hep bana engel oldu, nereye gidiyosun ne saniyosun kendini, basin bos mu senin ya yolda bisey olsa cocukla gidemezsin yol uzak yapamazsin edemezsin, buarada mesafe yaklasik 45dk arabayla-60km, sürekli beni zaten bu sekilde konusarak kisitliyo kendi kararimla şu eve bir iğne bile alamiyorum cok sıkıldım artik.. ne yapmaliyim siz olsaniz ne yapardiniz.?? babamı cok özledim Diyince bile anlamiyo kendisi hergün ariyo görüsüyo görüntülü o aramada onlar caldiriyo.. 😞😞