tugraninannesi1 bende uyandırmıyorum ama bir yerde okumuştum gelişim sorunu olmayan bebekleri uyandırmamalı ama gelişim sorunu varsa bebek küçükse gece beslenmesine dikkat etmeli diye. Ben de uyandırmıyorum ama içim de rahat etmedi bir sorayım dedim. Bende öyle hala sen mi yemedin , dikkat etmedin de ondan mı damar tıkandı diyen oluyor çok kızıyorum biz zaten neler yaşadık yani sen de benzer şeyler yaşadın çok zor gerçekten. Şimdi de herkes kilo alımını soruyor niye emmiyor bir sıkıntı mı var çocukta falan derken bizim hamilelikte başlayan süreç hala devam ediyor ne yazık ki 🙄Ben özel muayenehanesi olan bir dr a da gidiyordum belki Pazartesi ona giderim boy kilo sağlıklı ölçümü için bir de midesini söylerim belki bir önerisi olur adam normalde bile çok titizdi şimdi ekstra dikkat eder diye düşünüyorum. Çocuk emiyor 4 dk sonra hemen gaz geliyor bir daha da ememiyor