tugraninannesi1 bugün ebe aradı izleme gitmeyeceğimi söyledim, aynen senin gibi tartmamı söyledi😀 rota virüs 3 aylıkken yapılıyor, hastalık baya süründürüyor dedi ebe, kilo verme falan oluyormuş. Ağızdan veriyormuşsun eczaneden alıp kendimiz içiricez sağlık ocağına gitmicez. maşallah diyelim canım tam olması gerektiği gibi içiyor tuğra. Ama içiyorsa niye vermiyorsun çocuğun alma kapasitesi artmış olur ek gıda döneminde rahat edersin almaya açık olur. Benimkinin mide gazı var dr reflü de olabilir dedi o yüzden pek ememiyor biberon veya memede ağlıyor çekiştiriyor o yüzden beni çok zorluyor. Tamam bende instagramdan bakim. Ay bir de kilo alımları düşerse kötü bizimkiler zaten geriden geliyor benimkinin boyu uzun olsa takmicam ama boyu çok kısa, kısa doğduğu için Çok küçük duruyor